شناسهٔ خبر: 26251140 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدافع کرواسی: آرژانتینی‌ها مثل دختر‌ها گریه می‌کردند

خبرگزاری میزان- سیمه ورسالیکو، مدافع کرواسی پس از بازی با آرژانتین و پیروزی ۳-۰ تیمش مدعی شد که بازیکنان آرژانتین مثل دختر‌ها گریه می‌کردند.

صاحب‌خبر -
مدافع کرواسی: آرژانتینی‌ها مثل دختر‌ها گریه می‌کردندبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،کرواسی با گل‌های ربیچ، مودریچ و راکیتیچ موفق شد ۳-۰ شاگردان سامپائولی را در هم بکوبد. ویلی کابایه رو، اشتباه عجیبی روی گل اول کرواسی داشت که همین موضوع شیرازه آرژانتین را به هم ریخت و شرایط برای آلبی سلسته دشوار شد. پس از بازی، خورخه سامپائولی گفته بود که تیمش بر بازی مسلط بوده که با واکنش جالب ورسالیکو همراه شد.

او گفت:" نمی‌دانم او چه بازی را تماشا کرده است. من فقط دیدم آرژانتینی‌ها روی زمین افتاده اند و گریه می‌کنند. موقعیت‌های بهتر و بهتر می‌شدند. آرژانتین باید مقابل نیجریه خوب کار کند تا به دور بعد برسد، البته اگر صعود کنند. "آرژانتین با یک امتیاز در رده سوم جدول گروهش قرار دارد و باید منتظر نتیجه دیدار ایسلند نیجریه بنشیند.
 
انتهای پیام/
منبع: ورزش سه
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما