شناسهٔ خبر: 26160704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انقلاب اسلامی موهبتی الهی برای کل جهان

خبرگزاری صداوسیما

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:انقلاب اسلامی ایران ،انقلابی مردمی، برپایه مکتب تشیع و موهبتی الهی برای کل آزادیخواهان جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده ولی فقیه در استان در جلسهانقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب تشیع شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب را برپایه توحید، عدالت، هویت، معنویت و عقلانیت دینی، نفی شرک در سایه اسلام و تشیع دانست و گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی از جانب خداوند به ایران ،ایرانی و بلکه به کل آزادیخواهان جهان بوده است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه برای به وجود آمدن و آبیاری این انقلاب خون ها ریخته شده است افزود: با تقدیم خون هزاران شهید، این شجره طیبه آبرو ،عزت و استقلال برای این مرز وبوم به ارمغان آورده است و باید قدردان این مهم بود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در طول چهل سال انقلاب با ریزشها و رویشها ،پستی ها و بلندیهای زیادی مواجه بوده ایم گفت:با وجود همه سختی ها، مشکلات و سنگ اندازیهای دشمنان اما مشیت الهی ماندن و حرکت رو به جلو و پیشرفت این انقلاب بود که ماندگار و پایدارتر از گذشته بماند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به وحدت کلمه ،یک دلی و بصیرت است از مسئولان خواست با همفکری ،تعامل و برنامه ریزی منسجم به خوبی آرمانها و دستاوردهای ارزنده انقلاب را برای نسلهای امروز و آینده تبیین کنند.
زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در چهل سال گذشته از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه ها و مناسبت های مختلف حساس و سرنوشت ساز کشور بخوبی نقش خود را ایفا کرده اند و کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته اند گفت:دشمن با رویکردها و شگردهای مختلف بدنبال ایجاد گسست بین نسلهای مختلف انقلاب و کشور برای رسیدن به اهداف اصلی خود که همان براندازی نظام و انقلاب است می باشدکه همه باید هوشیار و مراقب این توطئه ها باشند.
وی انقلاب اسلامی ایران را الگو و نقطه امید مظلومان و آزادیخواهان جهان دانست و افزود:باید در این برهه زمانی با جبران کاستی ها در زمینه تبیین خدمات و برکات انقلاب بیش از پیش تلاش کرد و به افکار عمومی جامعه آگاهی بخشی داد.
احمدی استاندار هم مخالفت نظام سلطه و غرب با اصل انقلاب اسلامی و سعی در براندازی آن را علت اصلی حساسیت امروز در تبیین آرمانها و دستاوردهای همه جانبه انقلاب و نظام دانست و گفت:با وجود برخی خدمات صورت گرفته و تنگناها اما ایران اسلامی با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و همراهی خوب مردم تمامی توطئه های دشمنان خنثی و این انقلاب از گردنه های سخت عبور کرده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با سنگ اندازیها و مانع تراشی بدنبال وقفه در چرخه اقتصادی و حرکت رو به جلوی کشور است افزود:القاء و ناکارآمد نشان دادن نظام ،برجسته سازی ضعف ها و مشکلات و کوچک جلوه دادن نقاط قوت و خدمات نظام از طریق رسانه ها و فضای مجازی و هزینه های هنگفت از جمله حربه های دشمن برای تضعیف و براندازی نظام و انقلاب است.
هدایتخواه از فعالان فرهنگی استان هم با بیان اینکه در انعکاس و تبیین دستاوردها و برکات ارزنده نظام و انقلاب در داخل کشور تاخیر صورت گرفته است گفت:در طرف مقابل دشمن حساب شده و خیلی زود اقدام به ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب کرد و ارکان اصلی نظام وانقلاب را مورد هدف قرار داده است.
وی وظیفه امروزی آحاد جامعه به ویژه مسئولان را خطیر و سنگین برشمرد و افزود:باید علاوه بر معرفی و انعکاس خدمات انقلاب ،در قالب عکس ،فیلم و دیگر ابزار فرهنگی چهره واقعی رژیم فاسد ،غاصب ،ظالم و منحوس پهلوی را به افکار عمومی نشان داد.
حجه الاسلام خاضع دبیر این شورا هم با بیان اینکه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی متشکل از 12 کارگروه تخصصی مختلف استانی است گفت:ترسیم و تدوین اهداف و کارنامه انقلاب ،تولید پیام و محتوای مورد نیاز برای رسانه ها ،خطبا ،مبلغان و سخنوران،بررسی تطبیقی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه با دوران قبل از انقلاب و مقایسه با سایر کشورها،ترسیم افق آینده امیدبخش با نگاه به آرمانها و اهداف انقلاب از جمله وظایف مشترک این کارگروه ها است.

نظر شما