شناسهٔ خبر: 26071516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی

نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان در محل کمیته برگزار شد.

صاحب‌خبر -


برگزاری نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نهمین نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا با حضور دکتر سجادی سرپرست کاروان، رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و معاون کاروان اعزامی، دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، آقا علی نژاد مسئول کاروان پالمبانگ، نماینده حراست،عاطفه اسلامیان مدیر واحد بین الملل،حمید رضا سلامی مدیر واحد تشریفات،محمود عبدالهی مدیر واحد روابط عمومی، علیرضا محسنی مسئول بدرقه کاروان، پرویز خاکی، سعید افتخاری، فاطمه موسوی و اعظم فاطمی نیا برگزار شد. در ابتدا مسئولان هریک از کمیته ها و بخش های مختلف کاروان اعزامی به ارائه گزارش هایی از فعالیت های انجام شده و سپس به اعلام برنامه های پیش رو پرداختند.


نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با تقدیر و تشکر از کمیته های مربوطه از برگزاری سه نشست در دو هفته آینده خبر داد و افزود : این نشست ها با توجه به ضرورت های موجود با روسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی،کادر سرپرستی کاروان اعزامی و نشست با رسانه ها خواهد بود.


وی گفت: با توجه به ضرورت هماهنگی های کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی یک کارگاه آموزشی برای سرپرستان و کادر فنی رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار می شود تا سرپرستان رشته های مختلف ورزشی با اطلاع و آگاهی کامل و به منظور اجتناب از ناهماهنگی در کاروان به این دوره از بازیها اعزام شوند .


درپایان مقرر شد مسئول کمیته های مختلف کادر سرپرستی کاروان در جلسه آتی فهرستی از همه فعالیتهایی که باید انجام شود همراه داشته باشند تا در خصوص هر مورد تصمیم گیری های لازم انجام پذیرد.

­

نظر شما