شناسهٔ خبر: 26069878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی سالانه ۲ هزار دفتر آی. سی. تی روستایی درکشور

خبرگزاری صداوسیما

بر اساس قانون برنامه ششم توسعه تا ۱۳۹۹ هر سال ۲ هزار دفتر آی. سی. تی روستایی جدید در کشور ایجاد و راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست جمهوریراه اندازی سالانه ۲ هزار دفتر آی. سی. تی روستایی درکشور اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پست استان در یاسوج گفت: تاکنون حدود پنج هزار دفتر آی.سی.تی روستایی در کشور ایجاد، راه اندازی و در حال ارائه انواع خدمات پستی به مردم هستند.
غلامرضا نجاری افزود: رونق هر چه بیشتر صنعت پست در کشور مستلزم تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز و توسعه دیگر بخش‌ها از جمله حوزه حمل و نقل هوایی است.
وی ادامه داد: یکی از رویکرد‌های جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جوان گرایی و بکارگیری نیرو‌ها و مدیران اجرایی جوان است.
نجاری گفت:
انتظار می‌رود با نیروهای بومی،باکیفیت و وجود کمبود‌های موجود در اداره پست کهگیلویه وبویراحمد خدمات این اداره سیر صعودی و جهش روزافزونی داشته باشد.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: جی نف (یکپارچه سازی نشانی‌های مکانی بر مبنای استاندارد تعریف شده تعیین مختصات جغرافیایی)از ستون‌های اصلی اجرای دولت الکترونیک در کشور است و باید هر چه سریعتر در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل شود.
نجاری افزود: سیماک(سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) از زیرمجموعه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است و باید روند اجرای آن نیز در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد، زیرا دیگر استان‌های کشور در این زمینه پیشگام هستند.
وی با بیان اینکه تجارت الکترونیک باید هر چه بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد تقویت شود و خدمات پستی سریع و پیشرفته نیز جزو الزامات تحقق مطلوب دولت الکترونیک در کشور و استان است بیان کرد: تجارت الکترونیک سبب اشتغالزایی قابل توجهی می‌شود و باید فرصت و امکانات لازم در اختیار متقاضیان اجرای آن درکشور وکهگیلویه و بویراحمد گذاشته شود.
نجاری افزود: اهداف اجرای طرح ارائه خدمات نیابتی شامل ایجاد اشتغال، صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه، دادن خدمات سریعتر و راحت‌تر به مردم، رضایتمندی هر چه بیشتر مردم از دستگاه‌های اجرایی، کاهش مراجعه مردم به نهاد‌های دولتی و کاهش فساد اداری است.
محسن مفتح در این آیین با حکم حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ۵۳ ماهه جمال حسن زاده مدیرکل پیشین تجلیل شد.
مفتح با ۳۲ سال سن پیش از این عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بوده است.

نظر شما