شناسهٔ خبر: 2600049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آيت الله نوري همداني : ورود بانوان به عرصه هاي مختلف ازدستاوردهاي انقلاب

صاحب‌خبر - سمنان / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی

آیت الله نوری همدانی گفت : انقلاب ایران به عنوان الگویی است که دیگرکشورها هم از آن استفاده کرده اند ، انقلابی که نشات گرفته از تدبیر ولایت است .
آیت الله نوری همدانی دیشب درمدرسه قلعه شاهرود افزود : رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تدبیر ولایت است و هر قدر بیشتر با هم مرتبط باشیم برای حمایت از نظام ولایی بهتر خواهد بود.
وی افزود : امنیت ایران بی‌نظیر و مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و قدرت روز افزون نیرو‌ی نظامی ایران است .
آیت الله نوری همدانی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت:‌ در اربعین امسال بیش از 20 میلیون نفر در کربلای معلی حاضر شده اند و این اجتماع با شکوه در هیچ جای دنیا به وجود نخواهد آمد.
وی افزود: وجود این تعداد زائر با شعار هیهات منه الذله شان نشان دهنده قدرت اسلام، ایمان و انقلاب است.
آیت الله نوری همدانی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه نظامی،علمی و سیاسی اشاره کرد و گفت : یکی از این دست‌آوردها مهم ورود بانوان به عرصه‌های دانشگاه ، علم ، سیاست و اجتماع است و این کار بزرگی بود که امام انجام داد.
گردهمایی علما و روحانیون شاهرود هم دیشب با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد .
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت : مرجعیت و روحانیت از ارکان مهم استقلال و عزت کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی افزود: هرکجا که نیاز به حرکت اعتقادی عمیق بوده مرجعیت ملت را به صحنه آوردند و این یک اعتقاد ولایی است.
وی گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته و استکبار جهانی جنگی همه جانبه علیه تشیع و اسلام به راه انداخته‌ و با ایجاد گروههای تکفیری سعی دارد به اسلام ناب محمدی ضربه بزند و در این برهه اززمان وظیفه ما تبعیت از ولایت فقیه است تا از این عرصه پیروز عبور کنیم .
0002

نظر شما