شناسهٔ خبر: 25937645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

تردد سنگین خودروها در محورهای منتهی به شمال/ کندوان امشب یک‌طرفه است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه به‌صورت سنگین بوده و تردد به کندی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه به‌صورت سنگین بوده و تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محور کندوان باتوجه به حجم بالای تردد امروز یک‌طرفه می‌شود، افزود: برای تسهیل در برگشت زائران حرم امام خمینی (ره) به سمت شمال و با توجه به سنگینی حجم تردد تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 19 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 22 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: محورهای هراز و  کندوان روز جمعه نیز یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌‌ه به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه14، سه‌شنبه15، چهارشنبه16 و پنج‌شنبه 17 و از ساعت 6 روز جمعه 18 تا ساعت 12 روز شنبه 19 خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 22 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و همچنین از ساعت هشت روز جمعه 18 تا ساعت هشت روز شنبه 19 خرداد ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان این است محور سوادکوه را برای تردد انتخاب کنند.

انتهای پیام/ج/

نظر شما