شناسهٔ خبر: 25846105 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رژیم صهیونیستی حملات به غزه را از سرگرفت

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه پس از شکست تلاش ها برای برقراری آتش بس از سرگرفته شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) شبکه خبری اسکای نیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی بخش هایی از شمال نوار غزه را در چندین نوبت بمباران کردند.
در همین حال شبکه ۲۰ تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد: تانک های رژیم صهیونیستی به سمت شمال نوار غزه حرکت کردند.
بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز یک پایگاه نظامی متعلق به گردان های القسام را در غرب شهر 'خان یونس' واقع در جنوب غزه هدف قرار دادند.
برخی منابع گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی آماده آغاز عملیاتی در غزه با عنوان «برق خاکستری» است.
ازسوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین حملات موشکی و راکتی خود را به شهرک های صهیونیستی ازسرگرفتند.
آژیر خطر حمله موشکی در شهرک های صهیونیستی «نیریم» ، «اشکول» و «نتیف هعسرا» به صدا درآمده است.
به گزارش رسانه های صهیونیستی ، پناهگاه های عمومی در شهرک های صهیونیستی که در فاصله ۳۰ کیلومتری غزه قرار دارند ، گشوده شده است. 
پیش تر برخی منابع به نقل از جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده بودند که با میانجیگری مصر آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی از نیمه های شب برقرار خواهد شد، اما مقام های صهیونیستی آن را رد کردند.
نواز غزه از روز گذشته آماج حملات جنگنده‌های اسرائیلی شده است؛ گروه‌های مقاومت فلسطینی در ساعات اولیه صبح سه‌شنبه در واکنش به جنایات مستمر صهیونیست‌ها، حدود ۲۷ موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد. متعاقب این حملات مقاومت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات به غزه را از سر گرفت و مواضع گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در شهر غزه و مرکز نوار غزه بمباران کرد. این جنگنده‌ها همچنین پایگاه نظامی "بدر" متعلق به گردان‌های عزالدین القسام را در غرب شهر غزه با دو موشک هدف قرار دادند.
 
 
 

نظر شما