شناسهٔ خبر: 25809403 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دهها موشک و خمپاره به مستعمره های صهیونیستی اطراف نواز غزه شلیک شد:

قدرتمندترین واکنش مقاومت فلسطین از سال ۲۰۱۴ تا کنون

مقاومت فلسطین صبح امروز سه شنبه در قدرتمندترین واکنش خود از سال ۲۰۱۴ تا کنون به ارتش رژیم صهیونیستی ، مستعمره های صهیونیستی را با دهها موشک و خمپاره هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

مقاومت فلسطین صبح امروز سه شنبه در قدرتمندترین واکنش خود از سال ۲۰۱۴ تا کنون به ارتش رژیم صهیونیستی ، مستعمره های صهیونیستی را  با دهها موشک و خمپاره هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)،این در حالی است که روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت نیز با اشاره به ناتوانی سامانه گنبد آهنین نوشت که این سامانه دفاعی هم نتوانست مانع از شلیک موشک های فلسطینی به شهرک های اسرائیلی شود.

به نوشته این روزنامه ،  تمامی دانش آموزان را به مکانهای امن منتقل کردند و از شهرک نشینان خواستند تا در شرایط اضطراری به پناهگاهها بروند.

این در حالی است که رسانه های خبری از شنیده شدن صدای دست کم چهار انفجار در نزدیکی مرزهای نوارغزه خبر دادند. شبکه المیادین نیز از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مرزهای شرقی غزه خبر داد.

 همچنین گفته می شود که آژیر خطر در جنوب اراضی اشغالی در نزدیکی مرزهای نوارغزه به صدا درآمده است.

5456

صحنه ای از اصابت موشک های فلسطینی به مستعمره های صهیونیستی

 

 

 جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز مناطقی را در غزه بمباران کردند و صدای انفجارهای پی در پی در این مناطق به گوش می رسد.

 رسانه های صهیونیست نیز از افزایش حالت آماده باش در شهرکهای اطراف نوارغزه خبر دادند. این رسانه ها همچنین گزارش دادند که ۲ فروند موشک به منطقه شورای اقلیمی «اشکول» اصابت کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه ها ۲ فروند موشک به نزدیکی ۲ شهرک در نزدیکی غزه اصابت کرده است. مقامات صهیونیست از شهرک نشینان خواستند تا خود را به مناطق امن و پناهگاه ها برسانند..

 

کشته شدن دو شهرک نشین در شلیک موشکی به مستعمره ها به خاطر ترس نه شلیک موشک؟

 

در پی حملات موشکی مقاومت به مستعمره های اطراف غزه،دو شهرک نشین صهیونیست در یک حادثه کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا) بنقل از فلسطین امروز ، این دو شهرک نشین به دلیل ترس و فرار از شلیک موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه ، کشته شدند.

 

رایزنی های امنیتی نتانیاهو با وزرای کابینه صهیونیستی

نتنیاهو

بنیامین نتانیاهو در پی شلیک موشکی به مستعمره های صهیونیستی رایزنی های امنیتی خود را با وزرای کابینه آغاز کرد.

 

نظر شما