شناسهٔ خبر: 25714367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر

جمعي از رانندگان وسائل نقليه سنگين امروز صبح با تجمع در یزد و ابرکوه خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی خود شدند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد ، رانندگان در یزد با تجمع در جلوی پایانه بار یزد خواستار افزايش نرخ کرايه هاي حمل بار و رسیدگی به سایر امور صنفی خود شدند . رانندگان با اشاره به افزایش شدید قیمت لوازم یدکی خودرو در ماه اخیر، افزایش قیمت لاستیک، افزایش عوارض جاده ای و افزایش قیمت بیمه ها از کمبود افزایش نرخ کرایه بار گلایه کردند . کامیونداران همچنین به عدم رعايت نرخ هاي مصوب توسط شرکت هاي حمل و نقل و اخذ وجه بيشتر از رانندگان ،بي نوبتي در اعلام بار به رانندگان در بندر شهيد رجايي و اختصاص بار به برخي شرکت ها و معطلي چند هفته ايي رانندگان در بندر شهيد رجايي اعتراض کردند.
رانندگان در ابرکوه هم با تجمع در ورودی این شهر به افزایش نرخ لوازم یدکی ، هزینه بالای کمیسیون شرکت های حمل و نقل، به موقع پرداخت نشدن کرایه بار  و پایین بودن کرایه حمل بار اعتراض کردند.
 معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد با حضور در تجمع کامیونداران در یزد گفت کرايه حمل بار در يک مرحله افزايش يافته ولي کاميون داران آن را  با توجه به افزايش هزينه هاي جاري خود کافي نمي دانند و خواستار افزايش 80 درصدي کرايه ها هستند . صادقیان افزود  پيشنهاد شده   در نشستي با حضور سه نفر از نمايندگان کاميونداران و مسئولان ادارات مرتبط با مشکلات کاميونداران از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان راهداري، سازمان تامين اجتماعي وديگر سازمان هاي مربوط مشکلات کاميونداران مطرح و براي آنها تصميم گيري شود .   
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2232794" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2135705/2232794?width=400&height=300"></script></div>
 
تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد و ابرکوه + فیلم و تصاویر

 
 
 

نظر شما