شناسهٔ خبر: 25673336 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از سرکوب کامل تروریست ها؛

دمشق و حومه آن به عنوان مناطق امن اعلام شد

دمشق- ایرنا- فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پس از پاکسازی کامل منطقه حجرالاسود و اردوگاه یرموک از لوث تروریسم، امنیت در دمشق و حومه آن به طور کامل برقرار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز افزود: ارتش به طور کامل بر منطقه حجرالاسود و اردوگاه یرموک و قبل از آن نیز بر سه شهرک های یلدا، رببیلا و بیت سحم تسلط یافت.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد:تمامی شهرک های غوطه شرقی و غربی به طور کامل از لوث تروریسم مسلح تکفیری با تمامی عناوین و شکل های آن پاک شد.
یگان هایی از ارتش سوریه از حدود یک ماه پیش عملیات نظامی دقیقی را برای پایان دادن به حضور تروریست ها در جنوب دمشق آغاز کرده بودند و امروز توانستند بر منطقه حجر الاسود مسلط شوند.
بر اساس این گزارش،اکنون بسیاری از مناطق حومه دمشق، پایتخت سوریه از اشغال گروه‌های تروریستی از جمله داعش پاکسازی شده است.
ارتش و نیروهای مسلح سوریه 15 روز قبل نیز کنترل مناطق تحت تسلط گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) را در اردوگاه فلسطینی نشین یرموک در جنوب دمشق در اختیار گرفت.
پس از اخراج تروریست ها از غوطه شرقی، ارتش سوریه این فرصت را پیدا کرد تا کار تروریست های حاضر در جنوب پایتخت در غوطه غربی را نیز یکسره کند.
شبد**خاورم ** 1487 **8005 **1010

نظر شما