شناسهٔ خبر: 2566284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۹۰۰هزار نام برایRQ۱۷۰ ایرانی

صاحب‌خبر -


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از سپاه نیوز؛ مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به استقبال معنادار و گسترده مردم از فراخوان سپاه در نامگذاری RQ۱۷۰ ایرانی گفت: اسامی پیشنهادی دارای تنوع بسیار زیاد بوده و از مفاهیم عمیق و با بار معنایی بالایی برخوردار است.

سردار شریف گفت: نام‌های دریافتی و استخراج شده از پیامک‌ها و ایمیل‌های مردم دارای هویت فرهنگی، دینی، ملی، ارزشی و انقلابی است و با ادبیات قدیم و جدید مورد توجه آحاد ملت ایران قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رکورد بالای روزانه پیامک‌های دریافتی و روند پرشتاب پیشنهادات مردمی تصریح کرد: پس از پایان موعد فراخوان، از 25 آذر بررسی و داوری اسامی پیشنهادی آغاز خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه  گفت: به رغم تأمین هزینه‌ هدایای مورد نظر سپاه توسط سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، تاکنون پیشنهادهای قابل توجهی از برخی شرکت‌ها و مؤسسات برای اهدای هدیه به نام برگزیده RQ170 ایرانی و دیگر برگزیدگان دریافت کرده‌ایم.

سردار شریف گفت: آئین ویژه معرفی نام برگزیده و قدردانی و اهدای هدایا به برگزیدگان در ایام دهه مبارکه فجر و گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از مردم خواسته است اسامی پیشنهادی خود برای RQ170 ایرانی را از طریق شماره پیامک 20002541 (برای داخل کشور) و نشانی الکترونیکی info@ sepahnews.com(برای خارج از کشور) ارسال کنند.



نظر شما