شناسهٔ خبر: 25660647 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توکلی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ثبت‌نام بیش از 580 هزار نفر در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعداد 582 هزار و 325 نفر برای شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97 از یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد و روز گذشته این مهلت تا پنج‌شنبه سوم خردادماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه تعداد  582 هزار و 325 نفر برای شرکت در آزمون و همچنین پذیرش رشته‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 ثبت نام کرده‌اند، گفت: افرادی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند تا پنج‌شنبه سوم خردادماه برای ثبت نام مهلت دارند و داوطلبانی‌که ثبت‌نام کرده‌اند نیز در همین مهلت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق اصلاحات اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: این آزمون برای پذیرش 65 کدرشته امتحانی خواهد بود که از این 65 کدرشته امتحانی،  تنها برای 16 کد رشته امتحانی آن آزمون برگزار می شود و برای 49 کدرشته امتحانی دیگر پذیرش براساس سوابق تحصیلی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون 16 کدرشته امتحانی در روز جمعه 12 مرداد ماه 97 برگزار و نتیجه نهایی هفته آخر شهریور ماه 97 اعلام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما