شناسهٔ خبر: 2565226 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورود آیت الله نوری همدانی به استان سمنان

سمنان - ایرنا - آیت الله 'حسین نوری همدانی' از مراجع تقلید شامگاه سه شنبه با هدف دیدار با مردم و مسوولان وارد سمنان شد.

صاحب‌خبر -

آیت الله نوری همدانی در بدو ورود به سمنان در یادمان شهدای گمنام سمنان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از روحانیون، مسوولان استان و مردم ولایت مدار سمنان قرار گرفت.

ایشان پس از ورود با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

آیت الله نوری همدانی سپس در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با اقشار مردم در سفر چهار روزه خود به استان سمنان، تاکید کرد: هر قدر بیشتر با هم مرتبط باشیم برای حمایت از نظام ولایی که در کشور ایران با اقتدار و عزت حاکم است بهتر خواهد بود.

وی مردم استان سمنان را متدین، متعهد و انقلابی توصیف کرد و ادامه داد: استان سمنان سرزمینی عالِم خیز با مردمی همیشه در صحنه است.

نوری همدانی ابراز امیدواری کرد: سفرم به استان سمنان آثار و برکات معنوی به همراه داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی در مدت چهار روز اقامت در استان سمنان ضمن دیدار با علما و روحانیون، مدیران کل، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مردم، در همایش مهدویت و انتظار نیز شرکت می کند.

این مرجع تقلید قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با عزیمت به شهرستانهای دامغان، شاهرود و گرمسار با مردم این مناطق نیز دیدار نمایند.ک/2

611/599

نظر شما