شناسهٔ خبر: 2561870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندهی انتظامی گلپایگان خبر داد:

کشف 102کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلپایگان

با اجرای طرح پلیس محله محور در سطح شهرستان گلپایگان شاهد کاهش 18 درصدی سرقت ها بوده ایم که این امرنشان از اقدامات به موقع پلیس در طرح پلیس محله محور دارد.

صاحب‌خبر -

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طی 8ماهه امسال بیش از 102 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گلپایگان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات که شامل کشف انواع مواد مخدر بوده نسبت به مشابه سال قبل 100در درصد افزایش نشان می دهد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی؛ در نشست با خبرنگاران که پیش از ظهرامروز در محل فرماندهی انتظامی، برگزار شد گفت: طی 8ماهه امسال با کاهش 18درصدی انواع سرقت ها نیز در این شهرستان مواجه بوده ایم.که در این زمینه کاهش سرقت از منزل 24درصد، سرقت از مغازه ها 32درصد، اماکن 28درصد،سرقت اتومبیل 21درصد، سرقت موتورسیکلت 20 درصد بوده است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان ادامه داد: سرقت از قطعات اتومبیل 3درصد، سرقت احشام 47درصد و سایر سرقت 9درصد، نسبت به 8ماهه مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد که مستلزم تلاش عوامل انتظامی است.

سرهنگ یوسلیانی گفت: در شهرستان گلپایگان تصادفات رانندگی طی 8ماهه گذشته امسال 35درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طی 8ماهه امسال بیش از 102 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گلپایگان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات که شامل کشف انواع مواد مخدر بوده نسبت به مشابه سال قبل 100در درصد افزایش نشان می دهد.

یوسلیانی با بیان اینکه در آذر ماه امسال ده نفر از اعضای باند های بزرگ سرقت در گلپایگان دستگیر شده اند، تصریح کرد: این سارقان دستگیر شده به تفکیک دو نفر سارق احشام، یک نفرسرقت به عنف، یک نفرسارق منزل،5نفر مال خر، یک نفر کیف قاپ دستگیر شده اند.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طی آذر ماه تعداد 9فقره سرقت از احشام صورت گرفته است، تصریح کرد: ارزش احشام سرقت شده حدود 100میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه طی آذر ماه سال جاری 6فقره کیف قاپی در سطح شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر که اموال مسروقه به اضافه دو موتور سیکلت از منزل وی کشف شده است.

یوسلیانی اضافه کرد: این سارق با شناسایی قبلی از افراد اقدام به سرقت می کرده که با دستگیری فرد سارق اموال به سرقت رفته تحویل مال باختگان شده است.

وی گفت: اجرای طرح پلیس محله محور در سطح شهرستان در حال اجرا است و کاهش 18 درصدی سرقت در شهرستان نشان از اقدامات به موقع پلیس در طرح پلیس محله محور است.

نظر شما