شناسهٔ خبر: 25553180 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون استاندار: کمبود کالاهای اساسی ماه رمضان در آذربایجان غربی وجود ندارد

نادر صفرزاده روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون‎ تنظیم بازار آذربایجان غربی که‎ با محوریت تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم در ایام ماه رمضان برگزار

صاحب‌خبر - نادر صفرزاده روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون‎ تنظیم بازار آذربایجان غربی که‎ با محوریت تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم در ایام ماه رمضان برگزار شد، افزود: برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز که از مصارف عمده ماه مبارک رمضان است، در استان به طور کامل و به میزان بسیار زیاد ذخیره سازی شده و مشکلی در این خصوص نداریم.
وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی می توانند بدون دغدغه کالاهای اساسی مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی بر ضرورت نظارت و کنترل قیمت ها و همچنین نظارت بر بهداشت و سلامت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: این امر مکمل ذخیره سازی های صورت گرفته است و باید با دقت کامل در طول ماه مبارک رمضان صورت گیرد تا نگرانی مردم نیز کاهش یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برای اجرای هرچه بهتر طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و رصد قیمت ها و کنترل آن، از ظرفیت خود مردم به عنوان بهترین ناظران بازار و همچنین رسانه ها استفاده شود.
مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان ارائه کرد.
در این جلسه هر یک از اعضا نیز گزارشی را در خصوص آخرین وضعیت کالاهای اساسی در بازار و نیز اقدامات صورت گرفته در رابطه با طرح ضیافت ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، پیشتر نیز مدیر توسعه بازرگانی اداره کل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایرنا، از توزیع 800 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 56 هزار ریال و 85 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو 210 تا 230 هزار ریال در استان خبر داده بود.
احمد دهقان اضافه کرده بود: توزیع یک هزار و 200 تن انواع برنج ایرانی و خارجی به قیمت 24 هزار ریال به صورت عمده و 27 هزار ریال برای مصرف کننده، 2 هزار و 50 تن شکر به قیمت هر کیلو 28 هزار ریال جهت تامین نیاز مصرف‌کنندگان در سطح مراکز عرضه و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان از جمله دیگر برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح ضیافت است.
ماه مبارک رمضان از شنبه هفته آینده آغاز می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام

نظر شما