شناسهٔ خبر: 25470667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دشمنان با خروج از برجام بی‌خاصیت مرحله جدیدی از حمله به انقلاب را رقم زدند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ما ملتی هستیم که در تاریخش دفع خطرناک ترین جنگ نیابتی را در پیرامونش دارد.

صاحب‌خبر -

دشمنان با خروج از برجام بی‌خاصیت مرحله جدیدی از حمله به انقلاب را رقم زدندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: در طول 18 سال گذشته مجموعه بسیج سازندگی سالانه بیش از 7 هزار و 300 پروژه کوچک محرومیت زدایی را با نقش آفرینی مردم، خیرین و به دست جوانان با صلابت این سرزمین به انجام رسانده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: همچنین سالانه یک میلیون نفر از جوانان این سرزمین مقدس اسلامی به نقاط مختلف کشور گسیل شدند تا برای محرومیت زدایی و نقش آفرینی در اینگونه موارد حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول این ایام بسیج سازندگی تنها فعالیت محرومیت زدایی نداشته بلکه هر جا ولایت تدبیری کرده است و لازم بوده مردم برای نقش آفرینی به صحنه بیایند، وارد صحنه شده زیرا بسیج آگاه است که مردم از شرایط سختی همچون دفاع مقدس چگونه عبور کرده است.

غلامی با بیان اینکه اکنون در جنگ سخت اقتصادی قرار داریم، گفت: بسیج در این حوزه بر خود تکلیف دانست تا به این عرصه وارد شود و طلایه دار به صحنه آوردن مردم در عرصه اقتصادی باشد لذا تردیدی نداشته باشید برای پیروزی در این حوزه، راهی جز به صحنه آمدن مردم و نقش آفرینی آنها نیست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی روزانه حدود 80 پروژه یا واحد کوچک تولیدی را در 5 سال گذشته ایجاد کرده و مجموعا 145 واحد اقتصاد مقاومتی هم به دست جوانان ایجاد شده و به صحنه تولید آمده است.

وی یادآور شد: بسیج در خط مقدم جنگ اقتصادی به این باور رسیده که پیروزی در جنگ اقتصادی برای ملت ایران آسانتر از جنگ نظامی و دفع خطر پیرامونی است لذا به مسئولان می گوییم کمک کنید تا مردم به جنگ اقتصادی وارد شوند تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.

غلامی اضافه کرد: بسیج و جوانان آماده هستند تا دستاوردهای ایران را در مسائل معیشتی و اقتصادی به صورت گسترده در جامعه منتشر کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: دشمنان مرحله جدیدی از تهاجم به انقلاب اسلامی را با خروج از برجام بی خاصیت رقم زدند و مرحله جدیدی از حمله به انقلاب را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در حوزه جنگ اقتصادی، ظرفیت‌ها‌یمان برای خلق موفقیت‌ها بیش از سایر جنگ‌ها و جنگ نظامی است، اضافه کرد: ما ملتی هستیم که در پیشینه خود دفع پیچیده ترین و خطرناکترین جنگ نیابتی را در پیرامونش دارد و جلوه‌های بی بدیلی هم از افتخار را داریم همچنین توانسته‌ایم تاثیر انقلاب را در عالم گسترش دهیم .

غلامی تاکید کرد: آمریکایی ها با خروج از برجام می‌خواهند فاز جدیدی از فشار به ما تحمیل کنند اما ما هرآنچه از عزت داریم در پرتو استقامت و مقاومت و خون دادنهاست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان قاطعانه در برابر آمریکا بایستند و عزت مردم و نظام را در برابر تحمیل برجامهای دیگر مثل برجام موشکی، خدشه‌دار نکنند.

وی گفت: فرض کنیم برجام موشکی را پذیرفتیم، برجام تاثیرگذاری در منطقه را چطور جمع کنیم؟ غیر از دست کشیدن از ارزشها و سابقه درخشان یک سرزمین است؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما