شناسهٔ خبر: 2546770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت خبر داد:

هوشمند سازی 8 کلاس درس در شهرستان کلاردشت با کمک خیرین

انجام عمل خیر، نوع دوستی، از خودگذشتگی و بذل مال و ایثار فرهنگ شایسته ای است که کمک به مدرسه به عنوان جهاد مدرسه سازی هنوز شور نشاط در قلب و دل مردم موج می زند.

صاحب‌خبر -

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت گفت: خیرین پرچمداران احیای فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار و برکت هستند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،علیمردان محمدزاده اظهار کرد: لطف‌الهی با تقدیر از حضور پرثمر خیرین و نیکوکاران کلاردشتی در امر هوشمندسازی، خیرین در این زمینه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی هستند که همواره حضوری فعال دارند.

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت با بیان این که فعالیت و اقدامات خیرین را می‌توان جلوه‌ای از الطاف الهی و ویژگی مردم عنوان کرد، افزود: خیرین پرچمداران احیای فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار و برکت هستند.

این مسئول بار دیگر بر ترویج فرهنگ و روحیه نیکوکاری در جامعه تأکید کرد و از کمک خیرین برای هوشمندسازی 8 کلاس درس مدارس شهرستان کلاردشت خبر داد و این اقدام پسندیده را بهترین اقدام در راستای ترویج این فرهنگ خداپسندانه بیان کرد.

محمدزاده تصریح کرد: انجام عمل خیر، نوع دوستی، از خودگذشتگی و بذل مال و ایثار فرهنگ شایسته ای است که کمک به مدرسه به عنوان جهاد مدرسه سازی هنوز شور نشاط در قلب و دل مردم موج می زند.

وی ادامه داد: کار خیرین، کاری از جنس کار معلمان است٬ که بدون عشق بی‌معناست و کانون عشق و علم و امید مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت با بیان اینکه خیرین٬ پرچم توسعه و ساخت مدارس را در دست دارند٬ اضافه کرد: امروز جهاد مدرسه سازی و شور نشاط جهت امور خیریه در آموزش و پرورش در قلب و دل مردم موج می زند و این نشان دهنده جایگاه مقدس آموزش و پرورش در جامعه است.

وی با اشاره به تکلیف و وظیفه دانش آموزان اظهارداشت: دانش آموزان این مرز و بوم نیز با الگو قرار دادن خیرین و نیکوکاران در راستای کسب علم و دانش و دستیابی به موفقیت های عظیم تلاش کنند.

نظر شما