شناسهٔ خبر: 25351209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعلیم و تربیت یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف بعثت انبیاء الهی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک روز معلم و بزرگداشت روحانی عالیقدر، معلم شهید آیت الله مطهری گفت: پیامبران در طول تاریخ به عنوان معلمان بشریت وظیفه بزرگی همچون تعلیم و تربیت را عهده دار بوده اند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جایگاه ویژه آموزشتعلیم و تربیت یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف بعثت انبیاء الهی و تهذیب در دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) گفت: ایران اسلامی پرچم دار تحقق تعلیم و تربیت بر اساس آموزه های دینی در جهان است.
خطیب جمعه ایلام همچنین با تاکید بر اهمیت تحقق شعار راهبردی حمایت از کالای ایرانی گفت: برون رفت کشور از چالش های اقتصادی نیازمند رونق بازارهای داخلی و حمایت از تولید کنندگان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزایش ثروت در جامعه و رفع معضل بیکاری را از مهمترین ره آوردهای رونق اقتصادی جامعه دانست و افزود: کالاهای ایرانی برای باقی ماندن در بازار نیازمند حفظ کیفیت و ارائه قیمت های رقابتی هستند .
حجت الاسلام والمسلیمن لطفی در پایان با اشاره به وضعیت معیشتی و درآمد خانوارها خواسار تجدید نظر در زمینهافزایش تعرفه های آب، برق و گاز از سوی مسئولین شد.

نظر شما