شناسهٔ خبر: 2527413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

واحدهای تولیدی از مشاوره های تخصصی بانک استفاده کنند

جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه مشترک با آزرده مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن و معاونین که در دفتر شرکت برگزار شد گفت: تعامل و همکاری بانک، موجب رشد و اجرای اصولی برنامه ها در بخش تولید و صنعت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: براساس تفاهم نامه سه جانبه سازمان صنایع کوچک، بانک صنعت و معدن و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می شود.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: در ایران تنها سه صندوق ضمانت سرمایه گذاری دولتی وجود دارد که باید از آن بصورت اصولی و بهینه استفاده کرد و در واقع، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، ریسک پذیری تسهیلات و روان سازی اخذ تسهیلات را برعهده دارد و موجب رونق و تسهیل این روند خواهد بود.

وی اظهار داشت: بررسی در سطح معاونین و کارشناسان موجب می شود که اگر واحدی پس از معرفی به بانک نتواند تسهیلات دریافت کند بتوانیم واحد تولیدی جدیدی را از تسهیلات بهره مند سازیم.

موسوی تأکید کرد: قبل از معرفی واحد تولیدی، مستندات و گزارش واحد تولیدی در یک کمیته مشترک، مورد بازبینی، بررسی و کارشناسی قرار خواهد گرفت.

مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه گفت: واحدهای تولیدی از مشاوره های تخصصی بانک استفاده کنند تا صدمات وارده بخش تولید کاهش پیدا کند.

آزرده تصریح کرد: وجود واحد عارضه یابی، موجبات شناسایی و بررسی عدم اهلیت یا غیراهلیت بودن سرمایه گذار در بخش تولید و صنعت را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات در سطح معاونین و کارشناسان، میتواند در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و برطرف نمودن موانع و مشکلات پیش بینی شده، مؤثر باشد.

نظر شما