شناسهٔ خبر: 25238785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

دشمنان عليه امت اسلامی جنگ تبلیغاتی و رسانه ای به راه انداخته اند/نقش ایرانیان در تشکیل حکومت جهانی

خبرگزاری شبستان: دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان علیه امت اسلامی جنگ اسلامی، تبلیغاتی و رسانه ای به راه انداخته اند و جامعه اسلامی در مواردی در پیمان با خدا و رسول کوتاهی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله محسن اراکی امروز جمعه (7 اردیبهشت) در اختتامیه چهاردهیمن همایش دکترین مهدویت به موضوع مهدویت در آینده جهان اشاره کرد و گفت: باید بستری برای مطالعه و تحقیق و گردهمایی در خصوص مهدویت و آینده جهان ایجاد شود که موسسه آینده روشن اقدام به این امر کرده است.

وی عنوان داشت: یکی از مسائل مهم در دوران مهدویت، امت همراه ایشان است و باید به این موضوع توجه کرد که امام زمان به چه امتی جهان را دگرگون می‌کند.

آیت الله اراکی گفت: در قرآن کریم مصداق هایی در خصوص امت های مختلف آمده است به گونه ای که پنج آیه در قرآن کریم آمده است که مخصوص ایرانیان است که سرانجام آنها قومی خواهند بود که به یاری امام زمان(عج) شتافته و با یاری آنها حکومت جهانی محقق می‌ شود.

دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایرانیان نقش جدی در تشکیل آینده جهان اسلام و حکومت جهانی دارند و جایگاه ویژه ‌ای برای ایرانیان در سنت بزرگ الهی برقراری جامعه پایانی و غایی رسالت‌های الهی در نظر گرفته شده است که نشان دهنده عظمت مردم ایران است.

وی گفت: دشمنان علیه امت اسلامی جنگ اسلامی، تبلیغاتی و رسانه ای به راه انداخته اند و جامعه اسلامی در مواردی در پیمان با خدا و رسول کوتاهی کردند.

امام جمعه قم با اشاره به جبهه مقاومت گفت: آنچه که امروز به عنوان جبهه مقاومت تعریف می ‌شود چیزی جز بازگشت به پیمان‌ های با خدا و رسول خداوند نیست و باید بدانیم که خداوند در حال آزمایش ما است.

وی ابراز داشت: به اشغال سرزمین های اسلامی توسط صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که امروز بازگشت به رسول خدا(ص) یعنی بازگشت به پیمان اطاعت و بازگشت به نصرت خداوند، یعنی در جبهه مقاومت بمانیم و با صهیونیست‌ها و ایادی آنها برخورد داشته باشیم.

نظر شما