شناسهٔ خبر: 25210304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر تولید و مصرف کالای مرغوب ایرانی

نماینده ولی فقیه در گلستان در سخنرانی روز ارتش تولید کالای مرغوب ایرانی و حمایت مصرف کنندگان داخلی را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر تولید و مصرف کالای مرغوب ایرانی به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،آیت‌‌الله نور‌مفیدی در سخنرانی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرگان گفت: تولیدکنندگان جنس مرغوب تولید کنند و مردم از تولیدات حمایت می‌کنند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:اقتدار هر کشور به قدرت نظامی‌،‌ سیاسی و مردمی وابسته بوده و مناسب است که امروز شرایط خود را در این موضوعات مورد توجه قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به سنجش میزان اقتدار کشور ها با قدرت نظامی‌،‌ سیاسی و مردمی  گفت: امروز از نظر امنیت سیاسی، کشور ما در منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به  نقشه دشمنان انقلاب برای ایجاد یک خاورمیانه‌ای جدید افزود: دشمنان  حتی با برپایی طولانی‌ترین جنگ  هم نتوانستند ایران اسلامی را از پا در بیاورند  و دیدند که ‌ در 8 سال دفاع مقدس بدون آن‌که یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمنان قرار گیرد پیروزمندانه از این نبرد خارج شدیم.  

امام‌جمعه گرگان گفت:‌ امروز ارتش و نیروهای مسلح و مردمی ما در یک جایگاه شایسته‌ای قرار دارند و ارتش نیز از نظر تجهیزات نظامی و قدرت نظامی در یک جایگاه ارزشمند قرار گرفته است .

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تقویت اقتصاد کشور‌ گفت:‌ ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصادی داریم و کشوری غنی هستیم و انتظار این است که مانند قدرت سیاسی و نظامی به جایگاهی برسیم که مردم ما مشکلی نداشته باشند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:‌ مقام معظم رهبری امسال را سال "‌ حمایت از کالای ایرانی"‌ نامیدند و حمایت از کالای ایرانی سبب اشتغال و رونق اقتصادی در حوزه تولید کشور می‌شود.‌ اگر ‌تولیدکنندگان ما جنس مرغوب تولید و روانه بازار کنند، مطمئن باشند هموطنان ما از این تولیدات حمایت می‌کنند و حاضر به بیکاری کارگران ایرانی نمی‌شوند.

نظر شما