شناسهٔ خبر: 24986275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از قبل برنامه ریزی شده بود؟ + عکس

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امروز قرعه کشی شد، اما نکات جالب توجه زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز ( جمعه ) در سوئیس برگزار شد و رئال مادرید باید به مصاف بایرن مونیخ برود و لیورپول میزبان رم خواهد بود.

اما نکته جالب درباره قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به یک روز قبل باز می گردد که سایت اصلی باشگاه رم، بلیت فروشی دیدار تیم شان مقابل لیورپول را انجام می دادند و به نظر می‌رسد ، چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها پیش از مراسم می‌دانستند با چه حریفی روبرو خواهند شد.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از قبل برنامه ریزی شده بود؟

ابهام در قرعه‌های لیگ قهرمانان اروپا مربوط به این فصل نیست و در سال گذشته هم، 2 تیم فینالیست لیگ قهرمانان ۲۰۱۶، رئال مادرید و اتلتیکومادرید به همراه یوونتوس و موناکو به نیمه نهایی راه یافتند و چون دیدار نهایی مانند سال 2014 ، میان رئال و اتلتیکو نباشد، سفید پوشان در نیمه نهایی توانستند همشهری‌شان را شکست دهند و در فینال به یوونتوس برسند که توانسته بود موناکو را پشت سر بگذارد.

البته در اطلاعیه سایت باشگاه رم برای بلیت فروشی دیدار با لیورپول، پیش از مراسم قرعه کشی، تاریخ میزبان و میهمان هم به درستی مشخص شده بود و باید منتظر پاسخ یوفا ماند تا توضیح دهد، قرعه های مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا از پیش تعیین می شوند یا قرعه کشی انجام خواهد شد.

دور رفت که بازی‌های آن روزهای 24 و 25 آوریل (چهارم و پنجم اردیبهشت) برگزار می‌شود تیم‌های بایرن مونیخ و لیورپول میزبان هستند و بازی‌های برگشت یک هفته بعد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حواشی مراسم قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

نظر شما