شناسهٔ خبر: 24945778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحویل کارت ملی هوشمند ۷۵ درصد مردم استان + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

تاکنون ۷۵ درصد مردم در کهگیلویه وبویراحمدکارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل ثبت احوال استان گفت:از مجموع دریافت کارت ملی  75 درصد مردم استان۵۱۷ هزار نفر بالای ۱۵ سال واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند استان تاکنون ۷۵ درصد آنها ( ۳۷۵ هزار نفر) برای کارت ملی نام نویسی کردند که برای همه آن‌ها کارت صادر شده است.
تقوی با بیان اینکه پارسال حدود ۱۵۸ هزار نفر در استان برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی کردند و کارت برای آن‌ها صادر شده است افزود: از این تعداد ۲۰ هزار نفر آن ها هنوز برای تحویل کارت خود مراجعه نکرده اند که این افراد باید سریعتر به محلی که از قبل ثبت نام کردند مراجعه و کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.
وی آخرین مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند را پایان خرداد ماه امسال اعلام کرد و از افرادی که تاکنوندریافت کارت ملی  75 درصد مردم استان موفق به ثبت نام این کارت نشدند خواست به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام نویسی کنند.
تقوی از راه اندازی ۵ ایستگاه سیار در آینده نزدیک برای افراد سالمند، معلول،روستائیان و مناطق دورافتاده استان برای ثبت نام این کارت خبر داد و اضافه کرد: این ایستگاه‌ها با همکاری اداره کل پست استان تا اوایل اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهند کرد.
مدیرکل ثبت احوال استان بیان کرد:پول افرادی که اسفندماه پارسال برای ثبت نام کارت ملی هوشمند از حساب آن‌ها کسر شده اما موفق به ثبت نام نشدند، تا هفته آینده به حساب آن‌ها برگشت داده می‌شود و این افراد باید دوباره مراحل ثبت نام را طی کنند​.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2086102" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2100251/2086102?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما