شناسهٔ خبر: 24933048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رم 3-0 بارسلونا/ وِداعي تلخ در رم براي بارسلونا

صاحب‌خبر -

رم موفق شد در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان 3-0 بارسا را شکست بدهد و به نيمه نهايي اين رقابت ها برسد.

شاگردان اوزه بيو دي فرانچسکو که در ديدار رفت 4-1 مغلوب شده بودند، امشب دست به کار بزرگي زدند و توانستند بارسا را از دور رقابت ها حذف کنند.

 

بارسا بازي را بهتر آغاز کرد و در دقايق ابتدايي توپ و ميدان را در اختيار داشت ولي اين رمي ها بودند که خيلي زود به گل اول رسيدند. در دقيقه 6 بود که ارسال بلند دنيله ده روسي پشت مدافعان بارسلونا به ژکو رسيد و او هم با يک ضربه خوب کار را تمام کرد.

 

 

بعد از اين گل بازيکنان بارسا براي دقايقي ابتکار عمل را در دست گرفتند اما اين رم بود که مي توانست در دقيقه 13 به گل دوم برسد ولي ضربه سر پاتريک شيک از بالاي دروازه تراشتگن به بيرون رفت.

در ادامه باز هم اين بازيکنان ميزبان بودند که حملات خطرناک تري روي دروازه بارسا داشتند و مي توانستند در دقيقه 29 به گل برسند ولي باز هم ضربه سر پاتريک شيک  راهي به چهارچوب دروازه بارسا پيدا نکرد.

فشار حملات رم در دقايق پاياني نيمه اول هم فروکش نکرد اما در نهايت در اين نيمه توپ ديگري از خط دروازه ها عبور نکرد و رمي ها با برتري 1-0 به رختکن رفتند.

 

نيمه دوم را دو تيم متعادل آغاز کردند و در دقايق ابتدايي هر يک موقعيت هاي نصفه و نيمه اي روي دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

بعد از سپري شدن اين دقايق رمي ها بار ديگر بر بازي مسلط شدند و در دقيقه 58 توانستند به گل دوم برسند. خطاي پيکه روي ژکو در محوطه جريمه بارسا باعث شد تا داور نقطه پنالتي را نشان بدهد. خود ژکو پشت ضربه قرار گرفت و توانست حساب کار را 2-0 کند.

 

رمي ها که به جبران شکست ديدار رفت اميدوارتر شده بودند، بعد از اين بر شدت حملات شان افزودند و چند موقعيت خطرناک پياپي روي دروازه بارسا ايجاد کردند اما ضربات ده روسي و کوين استروتمن راهي به چهارچوب دروازه بارسا پيدا نکرد.

 

در دقيقه 74 چيزي نمانده بود که مسي دروازه رم را باز کند اما ضربه او را آليسون مهار کرد. حملات رم در دقايق پاياني ادامه پيدا کرد و سرانجام اين تيم در دقيقه 82 به گل سوم رسيد. روي يک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه بارسا بود که ارسال چنگيز اوندر روي تير اول به کاستاس مانولاس رسيد و او هم با ضربه سر دروازه تراشتگن را باز کرد.

 

بارسايي ها که همه چيز را از دست رفته مي ديدند، در دقايق پاياني تلاش زيادي براي زدن يک گل و رفتن به مرحله بعد انجام دادند اما تلاش آنها ثمري نداشت و بازي با پيروزي 3-0 رم و صعود اين تيم به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان به پايان رسيد.


@navaddaily

نظر شما