شناسهٔ خبر: 24867104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بعد از قرائت گزارش نحوه اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار

رئیس مجلس: اگر می‌خواهیم تولید ملی کشور تکانی بخورد باید اشکالات رفع شود

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه تولید ملی کشور تکانی بخورد باید اشکالات برطرف شده و قوانین اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس بعد از قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: امسال سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است که کمیسیون ویژه و چند نماینده توضیحاتی درباره گزارش مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در تهیه این گزارش دقت لازم انجام شده است، افزود: قرار است تا دو سه هفته آینده گزارش دیگری با مطالب یکپارچه ارائه شود لذا کمیسیون های دیگر لازم است با عمل به وظایف خود مسائل مربوطه را پیگیری کرده و گزارش دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن این گزارش گفت: این گزارش نشان می دهد برخی کارها انجام نشده که نماینده دولت نیز صحبتهایی را مطرح کرد. باید مسائل را جدی بگیریم اگر می خواهیم تولید ملی کشور تکانی بخورد باید اشکالات مرتفع شود. همچنین با توجه به شعار سال گزارش را مبنا قرار دهیم.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از تولید ملی است باید اشکالات مرتفع شود در جلسه امروز آقای امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور حضور داشتند که لازم است موارد را مدنظر قرار دهند تا شاهد تحولی در کار باشیم.

رئیس مجلس در پایان درگذشت والده و دایی یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان، برادر اسدالله قره‌خانی نماینده علی آباد کتول و خواهر مقدسی نماینده اراک را تسلیت گفت.

انتهای پیام

نظر شما