شناسهٔ خبر: 2480245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ایران و پاکستان قرابت‌های فرهنگی و دینی و منافع مشترک دارند/تاکید بر گسترش روابط پارلمانی

رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به اسلام آباد در جمع خبرنگاران گفت:ایران و پاکستان قرابت‌های فرهنگی و دینی و منافع مشترک دارند و و امیدواریم ارتباطات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیشتری نیز با کشور پاکستان داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی  خبرگزاری خانه ملت به پاکستان،دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که برای انجام سفر دو روزه و دیدار با مقامات کشور پاکستان دقایقی پیش وارد فرودگاه اسلام‌آباد شده بود، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: کشور پاکستان، کشور همسایه ما است و از جهات زیادی ما را به هم پیوند می‌دهد.

رییس قوه مقننه در ادامه افزود: قرابت‌های فرهنگی و دینی و منافع مشترک با کشور پاکستان داریم و امیدواریم ارتباطات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیشتری نیز با کشور پاکستان داشته باشیم.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: در سفر مسئولان کشور پاکستان به ایران، مذاکراتی با آنها داشتیم و امیدواریم تفاهمنامه‌ پارلمانی بین دو کشور ایران و پاکستان در این سفر به امضا برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خانه ملت دکتر علی لاریجانی در فرودگاه اسلام‌آباد با جاوید عباسی معاون رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار کوتاهی داشت و بر گسترش همکاری‌های منطقه تاکید کرد.

نظر شما