شناسهٔ خبر: 24789550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ادامه عملیات جست‌وجوی بقایای پیکرهای جانباختگان

گروه اجتماعی ـ هم‌اکنون ۲۰ نیروی امدادی برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای‌ای تی آر ۷۲ در دنا مسقر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 فروردین‌ماه اظهار کرد: در چهل و پنجمین روز سقوط هواپیمای تهران- یاسوج ۲۰ امدادگر برای ادامه جست‌وجوی بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیما در دنا مسقر شدند.
وی افزود: ۲۰ نیروی متخصص هلال احمر از استان‌های زنجان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته در کمپ محل سقوط هواپیما در ارتفاعات چهارهزار متری دنا برای ادامه عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی مستقر شدند.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار جستجو در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشد و نیروهای امدادی در محل سقوط حضور داشتند، ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروزی عملیات جست‌وجو با جدیت ادامه داشت.
فیلی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال 145 نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان‌های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا اعزام شدند.
وی عملیات جست‌و‌جو پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طول 20 روز گذشته را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: بخش عمده‌ای از بقایای پیکر جانباختگان در همین مدت توسط نیروهای متخصص و کوهنورد پیدا شده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام

نظر شما