شناسهٔ خبر: 24740339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیمارستان شهدای گمنام هم پای بیمارستانهای مجهز کشور +فیلم

خبرگزاری صداوسیما

بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی در یاسوج یکی از مجهزترین بیمارستان‌های تامین اجتماعی در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنابیمارستان شهدای گمنام از بیمارستانهای مجهز کشور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج گفت: از دو سال گذشته تا کنون با استفاده بهینه از وضع موجود و خارج کردن برخی واحد‌های اداری و ستادی و تبدیل این واحد‌ها به بخش‌های درمانی و نصب تجهیزات و استانداردسازی، این بیمارستان در بین بیمارستان‌های مشابه جزء بیمارستان‌های برتر تامین اجتماعی در کشور است.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج تنها مرکز درمانی و بستری تامین اجتماعی در استان است افزود:با بازسازی فضای بیمارستان و تبدیل به فضای درمانی و بستری ۹۰ تخت جدید در بخش‌های این بیمارستان نصب شد.
وی با اشاره به اینکه مرکز سی تی اسکن در هفته کارگر در این بیمارستان افتتاح می‌شود گفت: تجهیزات درمانی پیشرفته از جمله رادیولوژی دیجیتال، برونسکوپی و اندرسکوپی در بخش‌های این بیمارستان نصب شده و یا در حال نصب است.
زراعی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج هزینه شده است افزود: از این مقدار اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال صرف تجهیزات و ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی این بیمارستان هزینه شده است.
وی از کلنگ زنی توسعه بیمارستان شهدای گمنام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بزودی عملیات اجرایی توسعه بیمارستان شهدای گمنام در زمین همجوار این بیمارستان شروع می‌شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2044198" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2085554/2044198?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما