شناسهٔ خبر: 24716353 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران خبر داد

برپایی دو ایستگاه استقبال و بدرقه از مسافران نوروزی مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از استقبال و بدرقه مسافران نوروزی در قالب برپایی دو ایستگاه مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره) خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلام‌رضا محمدزاده گفت: طرح نوروزی آ‌رامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و  ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز در روزهای پایانی سال گذشته و ابتدای سال آینده در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری اجرا شده است که در ا ین طرح خدمات مختلفی به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

وی افزود: این طرح که مورد توجه زائران و مجاوران امامزادگان و بقاع متبرکه قرار گرفته موجب ایجاد معنویت خاصی در بین آنها شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح کرد: در طول سالیان اخیر اداراه اوقاف استان تهران برنامه‌ریزی خاصی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست این سازمان برای اجرای دقیق طرح آرامش بهاری داشته است که در این راستا خدمات مختلف زیارتی، تبلیغی و فرهنگی به زائران بقاع متبرکه و امامزادگان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: حضور مبلغین در خیمه‌های معرفت و برنامه‌های شاد ویژه کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و امامزادگان بین راهی برای اداراه اوقاف و امور خیریه استان تهران بسیار مهم است.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در 92 امامزاده و بقعه متبرکه حوزه عملکردی اجرا شده و می‌شود.

وی گفت: امامزاده در مسیر خراسان رضوی به تهران در حوزه اداره اوقاف پاکدشت، امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز در حوزه اداره اوقاف دماوند، امامزاده عبدالله عسگرآباد ورامین در مسیر گرمسار به قم در حوزه اداراه اوقاف ورامین و امامزاده صالح در تجریش در حوزه اداره اوقاف شمیران مورد توجه مسافرین و زائرین قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در پایان گفت: امامزاده عبدالقاسم (ع) مقابل حرم مطهر حضرت امام خمینی با برپایی دو ایستگاه استقبال و بدرقه از مسافران نوروزی میزبان زائران این ایام در قالب طرح آرامش بهاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما