شناسهٔ خبر: 24523223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دشمنان به طور شتابان در حال ایجاد رسانه علیه ایران اسلامی هستند

استان‌ها > گیلان - ایرنا نوشت: رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در شرایط ویژه رسانه ای هستیم، گفت: دشمنان به طور شتابان در حال ایجاد رسانه های زیادی علیه ایران اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

عبدالعلی علی عسکری غروب جمعه در مراسم بهره برداری از 207 پروژه صداوسیمای مرکز گیلان اظهار داشت: اوضاع رسانه ای امروز دنیا، عادی نیست و دشمنان تهاجم و رویارویی فرهنگی را با ایران شروع کرده اند.
وی با بیان اینکه امروز جنگ دشمنان با ما حمله به افکار عمومی پایه است، افزود: تعداد رسانه های اخلال گر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضد فرهنگ ملت ایران، از 200 رسانه فراتر رفته است.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به فعالیت صهیونیست ها در فضای مجازی و برنامه های آنان برای جوانان کشورمان گفت: البته ما با فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه معتقدیم باید این فضا مدیریت شود.
علی عسکری تاکید کرد: باید رسانه، در تعامل با مردم، زبان مردم و همدل مردم باشد زیرا کیفیت و کار، پایان ندارد و باید به سمت آرمان ها حرکت کنیم.
وی معضل زباله و تالاب انزلی را از جمله مشکلات زیست محیطی گیلان دانست و ادامه داد: رسانه ملی و استانی در راستای حفظ محیط زیست و خصوصاً فرهنگ سازی، در خدمت مردم استان است.
علی عسکری گیلان و مازندران را زیباترین مناطق دنیا دانست و با تاکید بر لزوم حفاظت از آنها گفت: گیلان استان زرخیزی در زمینه های اقتصادی است و گردشگری می تواند به عنوان یکی از راهبردهای استان برای افزایش اشتغال جوانان باشد.
وی اضافه کرد: صادرات تولیدات کشاورزی و غذا به روسیه و اروپای شمالی اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به اینکه روسیه سالانه حدود 40 میلیارد دلار نیازهای غذایی خود را وارد می کند، برای تحقق این راهبرد ، ایجاد اشتغال و سود دهی به استان، صدا و سیما در خدمت گیلان است.
افتتاح پروژه ساختمان جدید تولید و پخش مرکز گیلان ، افتتاح استودیوی بزرگ تولید ، افتتاح فرستنده های پرقدرت تلویزیونی و دیجیتال ساخت ایران در زیباکنار ، دیجیتال سازی 200 ایستگاه ماهواره ای استان از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 

46

نظر شما