شناسهٔ خبر: 24451253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در بازدید 
از ناحیه شمال ارائه داد
 دستورات و راهکارهای لازم 
برای آماده‌سازی و عبور از تابستان ۹۷

گروه شهرستانها: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه معاونان و مدیران شرکت از ناحیه شمال (شوش، اندیمشک و دزفول) بازدید کرده و راهکارهای لازم را برای آماده‌سازی و عبور از تابستان ۹۷ ارائه کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، در پی خشکسالی اخیر و تاثیر آن بر تولید برق نیروگاه‌های برق آبی به‌خصوص در ناحیه شمال، محمود دشت بزرگ و جمعی از مدیران شرکت از این ناحیه بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفتند. مدیرعامل و هیأت همراه در این بازدید از پست‌های برق آهودشت، فرعی عبدالخان، چغازنبیل، اصلی هفت تپه، دانیال و زیگورات، اصلی اندیمشک و سبزآب و ساختمان دیسپاچینگ و پست فرعی بازدید کرده و دستورات و راهکارهای لازم را برای عبوری امن از تابستان ۹۷ و داشتن آمادگی لازم در مقابله با چالش‌های پیش رو صادر کردند. در این بازدید، معاونت طرح‌های توسعه، معاونت بهره‌برداری، مدیریت بهره‌برداری، مدیریت پست‌های طرح‌های توسعه، مدیریت خطوط و سایر مسئولان مربوطه مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.

دریافت تندیس طلایی ملی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان

گروه شهرستانها: در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد و جمعی از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه توانست برای سومین بار تندیس طلایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.
در پی کسب این موفقیت دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اهدای تندیس طلایی این همایش از دکتر سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.
در جریان برگزاری این همایش مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران گفت: نظام تولید و فروش شرکت فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری با رویکرد مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده، ایجاد و راه اندازی شده است.
سبحانی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان یکی از راهبردهای اصلی شرکت فولاد مبارکه است، گفت: در این شرکت، تولید هر نوع محصول براساس سفارش مشتری انجام میشود؛ به همین دلیل، محصول موردنظر از ابتدای خط فولادسازی تا انتهای خط تولید به صورت کاملا مکانیزه و براساس سفارش تولید می‌شود و در چند نوبت مورد پایش قرار می‌گیرد. در عین حال بعد از تحویل محصول هم مشتریان فولاد مبارکه به حال خود رها نمی‌شوند و با همکاری کارشناسان مربوطه، انتظارات آنان برای تولید محصول کیفی تر و درنهایت رضایت مندی هرچه بیشتر برآورده میشود.
وی افزود: تولیدکنندگان لوله‌های انتقال نفت و سیالات و لوله و پروفیل، خودروسازان، صنایع نفت و پتروشیمی و تولیدکنندگان لوازم خانگی از بزرگترین مشتریان فولاد مبارکه‌اند. ما معتقدیم همۀ این صنایع به نوعی حق وحقوقی دارند که وظیفه ماست که به عنوان تولیدکننده حقوق حقۀ ایشان را در تولید و تحویل محصول رعایت کنیم و به دیدگاه‌های آنان احترام بگذاریم.
سبحانی با تأکید بر اینکه کنترل کیفی محصولات، تا زمان حصول اطمینان از انطباق کامل با سفارش مشتری ادامه مییابد، افزود: مشتری مداری در فولاد مبارکه فقط به تولید محصولات داخلی مربوط نمی‌شود. بلکه در بخش صادرات نیز محصولات تولیدشده براساس آخرین استانداردهای روز دنیا و مطابق با سفارش تولید می‌شود و رضایتمندی آنها همواره در کانون توجه قرار می‌گیرد. 
 

نظر شما