شناسهٔ خبر: 24448987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی خوزستان

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از برگزاری مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی همگانی قهرمانی استان روز جمعه ۱۸ اسفند ماه در بندر امام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین عباسی، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روز جمعه ۱۸ اسفند ماه مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی همگانی قهرمانی خوزستان ساعت ۱۳:۳۰ به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در مجتمع تفریحی خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در 2 کلاس بیان داشت: این مسابقات در ۶ کلاس متفاوت ۱۶۰۰ سی سی آقایان و بانوان، ۲۰۰۰ سی سی آقایان و بانوان و همچنین 2 کلاس حرفه ای آزاد بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

عباسی با تشریح اهداف برگزاری مسابقات افزود: هدف از برگزاری مسابقات استعداد‌یابی در سطح استان و بخصوص شهرستان و همچنین بالا بردن مهارت اتومبیلرانی رانندگان است. نفرات برتر این مسابقات به نمایندگی از خوزستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: بندر امام یکی از شهرهای فعال در زمینه ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی در سطح استان است و با برگزاری مسابقات و میزبانی ها توانسته است امتیازات خوبی را کسب کند.

وی بیان کرد: بندر امام سال گذشته نیز میزبان این مسابقات بود و در حوزه بانوان هم مقام کسب کرد، روز جمعه شاهد مسابقات مهیج و فراهم آوردن محیطی مفرح برای علاقه مندان این رشته ورزشی خواهیم بود و امیدوارم در سال ۹۷ شاهد افتتاح پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بندر امام باشیم، این پیست مراحل جانمایی و نقشه اولیه را طی کرده و پیست استاندارد جهت برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی در جنوب خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/م

بندر امام، میزبان مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی خوزستان

نظر شما