شناسهٔ خبر: 24399379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرود گروه‌های اعزامی در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه‌های امدادی توسط بالگرد در ارتفاعات دنا نزدیک محل سقوط هواپیما پیاده شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل هلال احمر استان فرود گروه‌های اعزامی در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوجگفت: در چهاردهمین روزعملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج ۶ گروه سه نفره با ۲ بالگرد در محل سقوط هواپیما فرود آمده و در حال انجام عملیات جستجو و انتقال پیکر‌ها هستند.
امان الله جهانبین افزود: یک گروه ۳ نفره از متخصصان و کارشناسان هم به همراه نیرو‌های امدادی برای یافتن جعبه سیاه در محل سقوط هواپیما حضور دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین ۲ گروه اعزامی به محل سانحه هوایی، شنبه شب در آنجا مستقر خواهند شد.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای روز‌های شنبه و یکشنبه را برای انجام عملیات جستجو مساعد پیش بینی کرده است.
پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد که در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
چهارمین محموله بقایای پیکر‌های جانباختگان سانحه هوایی که در سیزدهمین روز جستجو توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش کشف شده بود به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
 

نظر شما