شناسهٔ خبر: 24387853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

انتقال برخی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج

در سیزدهمین روز از سانحه هوایی تهران- یاسوج با مساعد شدن هوا و از سرگیری عملیات جستجو پیکر جان باختگان ، از صبح امروز تاکنون دو محموله از بقایای پیکرها با بالگرد به پایین کوه دنا منتقل شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  تکاوران تیپ 65 ارتش ، کوهنوردان هلال احمر و هیئت کوهنوردی در انتقال پیکرها همکاری کردند .  
مراحل کدگذاری، عکس برداری و نمونه برداری از بقایای پیکر جانباختگان در پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد درحال انجام است . اما ارتفاع برف در محل لاشه هواپیما از سه متر فرا تر رفته و با وجود خطر ریزش بهمن تلاش نیروها برای انتقال پیکرها به شدت ادامه دارد .
به گفته فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گروه های جستجو امشب را در محل حادثه می مانند . فیلی همچنین از اعزام گروه 20 نفره از تهران به یاسوج خبر داد و گفت : این نیروها که از متخصصان کوهنوردی، یخ شکن، و زبده امدادی هستند فردا به محل سقوط اعزام می شوند .
مسئولان امیدوراند با توجه به مساعد شدن هوا جستجوها نتیجه بخش باشد . هواشناسی؛ هوای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده را برای عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده است.

نظر شما