شناسهٔ خبر: 24383324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

فرود دو تیم جست و جو در ارتفاعات 4 هزار متری دنا

2 تیم از کوهنوردان جمعیت هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی در شرایطی سخت در ارتفاع چهار هزار متر نزدیکی محل سقوط هواپیما از بالگرد فرود آمدند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /امان الله جهانبین  مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این 2 تیم سه نفره نیروهای تخصصی امدادی هستند که به عنوان تیم حمل کننده با کوله پشتی برای جست و جو و انتقال بقایای اجساد جانباختگان سانحه هوایی اعزام شده‌اند.در سیزدهمین روز از سقوط هواپیما به ‌محض مساعد شدن هوا  کار انتقال و شناسایی بقایای پیکر جانباختگان از سر گرفته شد. بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های  هواشناسی وضعیت جوی در محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج از امروز تا روز یکشنبه پایدار خواهد بود و کار جست و جو و انتقال ادامه خواهد داشت.

شب گذشته فرماندار دنا پس از نشست ستاد بحران گفته بود که 30 امدادگر شامل یخ نوردان، تکاوران سپاه پاسداران انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مردمی در قالب 6 تیم همراه با سه بالگرد عملیات جست و جوی روز سیزدهم را انجام می دهند.
هواپیمای مسافری تهران-یاسوج شرکت هوایی آسمان صبح روز 29 بهمن 55 دقیقه پس از ترک فرودگاه مهرآباد در جنوب سمیرم اصفهان از رادار خارج شد و سقوط کرد. این پرواز 66 سرنشین داشت که همه آنها جان باختند.

نظر شما