شناسهٔ خبر: 24370902 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ولایتی:‌

همکاری نزدیکی بین من و فرهاد رهبر وجود دارد/ خبر استعفای رهبر فضاسازی و القای شبهه است

منبع: فارس

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،‌ صبح امروز در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حرف کاملاً نادرست است، ما از وجود دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک فرد باتجربه و عالم که سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر دو نماینده مجلس درباره عملکرد ولایتی در دانشگاه آزاد

ولایتی: دانشگاه آزاد متعلق به جناح خاصی نیست


وی افزود: یکی از موفق‌ترین دوره‌های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود که دکتر فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود. ایشان سابقه معاونت رئیس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما از اینکه دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.


ولایتی با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

نظر شما