شناسهٔ خبر: 24281072 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قتل کودک ۳ ساله توسط پدر

منبع: تسنیم

کودک ۳ ساله به‌علت نارسایی تنفسی به دلیل مصرف متادون به کام مرگ فرو رفتغ مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ساعت 19 هشتم خرداد سال جاری مأموران کلانتری 161 ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر خردسالی در حالیکه بیهوش بوده توسط پدر و مادرش به بیمارستان ضیائیان منتقل شده و به کام مرگ فرورفته است.

با اعلام مراتب این خبر به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد این پسربچه به پزشکی قانونی برای بررسی علت دقیق مرگ و تحقیقات از پدر و مادر متوفی صادر شد.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک ورزشکار پرورش اندام در حادثه گروگانگیری

مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود که شوهرش به پسرشان متادون داده و به این دلیل پسربچه حالش بد شده است همچنین پدر این کودک نیز به سرپرستار گفته بود که به پسرش متادون داده است.

با انتقال جسد پسربچه و پس از انجام آزمایشات تخصصی، کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ این کودک سه ساله را نارسایی تنفسی به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی (متادون) اعلام کردند که بازپرس امور جنایی تهران پدر و مادر این کودک را به دادسرا احضار کرد و آنها پیش از ظهر امروز در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند.

پدر این کودک در اظهاراتش به بازپرس مدعی شد کودکشان مدتی قبل از فوت مشکل تنفسی داشته و روز حادثه نیز وی را به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان برده‌اند و او نقشی در مرگ فرزندش نداشته و به پسرش متادون نداده است همچنین مادر این کودک نیز خوراندن متادون به فرزند را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

مادر زن دامادش را با سنگ کشت +عکس

با توجه به اظهارات اولیه مأمور انتظامی و سرپرستار و اعلام نظر پزشکی قانونی، پدر کودک با دستور بازپرس امور جنایی تهران با صدور قرار وثیقه بازداشت و روانه زندان شد.

نظر شما