شناسهٔ خبر: 24208156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضایی:سپاه و روحانیت باید مانع از به ثمر رسیدن توطئه های دشمن شوند

تهران - ایرنا - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمن سه کانون نظام انقلاب اسلامی، رهبری و سپاه را مورد هدف قرار داده است و امروز سپاه و روحانیت باید در تعامل با یکدیگر مانع از به ثمر رسیدن توطئه‌های دائمی دشمن شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی روز دوشنبه در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات 16) افزود: در ابتدای انقلاب ارتباط روحانیون با دانشگاه، نیرو‌های مسلح و مردم جزو موضوعات بسیار مهم انقلاب بود. این موضوع بارها از سوی حضرت امام خمینی (ره) تکرار شد و از درجه اهمیت بالایی برخوردار بود. ایشان معتقد بودمئ که باید امور کشور بصورت «دینی» اداره شود.
وی تصریح کرد: ارتباط روحانیون با سپاه جزو بهترین ارتباطات و تبدیل به الگو شد به گونه‌ای که شهید دستغیب و شهید مدنی لباس سپاه پوشیدند و با آن عکس گرفتند.
فرمانده اسبق سپاه پاسداران یادآور شد: سپاه اصرار زیادی بر ارتباط با روحانیت داشته و دارد و شهید محلاتی نقش موثری در این ارتباط دوجانبه داشت.
وی در خصوص شهید محلاتی خاطرنشان کرد: محو در شخصیت امام خمینی(ره) و تعهد و احساس مسئولیت فوق العاده نسبت به مسائل کشور از ویژگی های ممتاز و بارز روحانی شهید فضل الله محلاتی بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:شهید آیت الله محلاتی زمانی که از دیدار و ملاقات با حضرت امام (ره) بر می گشتند طوری از امام صحبت می کردند که من با تمام وجود حس می کردم که این شهید محو امام شده است.
وی توضیح داد: یکی دیگر از ویژگی های شهید محلاتی این بود که این روحانی شهید تعهد و احساس مسئولیت ایشان نسبت به تمام مسائل کشور بود، ایشان خیلی تلاش می کردند که اختلافات را حل و فصل کنند و وحدت را بین تمام دلسوزان انقلاب بر قرار کنند.

**دشمن به دنبال ناکارآمدی نظام است
سرلشکر رضایی افزود: دشمن به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است و می‌خواهد با بزرگ‌ نمایی مشکلات، مردم را تحریک کند؛ اما دشمن باید بداند همانطور که رهبر فرمودند مردم حامی نظام هستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به کنفرانس مونیخ و اقدام نتانیاهو مبنی بر نمایش قطعه‌ای آهن ‌پاره که آن را بخشی از پهپاد ایرانی دانسته بود، گفت: نتانیاهو در این کنفرانس گفته بود اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدام کنیم.
فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به نتانیاهو عنوان کرد: شما غلط می‌کنید که اقدامی کنید. اگر شما بخواهید کاری انجام دهید، حتی فرصت فرار هم به شما نخواهیم داد و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه نتانیاهو درگیر پرونده‌ مفاسد اقتصادی و ترامپ درگیر پرونده تخلف انتخاباتی است، گفت: خوشبختانه ما امروز با دو حریف روبه‌رو هستیم که یک نفر پرونده‌های فساد مالی زیادی دارد و دومی هم پروندهای زیادی در خصوص انتخابات در دادگاه‌ها دارد.
همایش سراسری روحانیون سپاه با حضور بیش از 3000 تن از روحانیون شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 30 بهمن 1396 در تهران و در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
بازشناسی رسالت و مسئولیت های خطیر روحانیون شاغل در سپاه به ویژه در عرصه پاسخگویی به شبهات و تفکرات غلط و انحرافی و نیز تقویت بنیان های فکری، معرفتی و انقلابی گری نسل جوان سپاه از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش یکروزه بود.
اجتمام** 7029** 1776

انتهای پیام /*

نظر شما