شناسهٔ خبر: 24197912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز عملیات جستجو برای لاشه هواپیما و سرنشینان از بامداد امروز

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجو برای لاشه هواپیما و سرنشینان از بامداد امروز در منطقه احتمالی سقوط هواپیما آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که به محل احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران- یاسوج سفر کرده امروز (30 بهمن) به خبرنگاران، گفت: سپاه در حال فعالیت در منطقه است.

 

وی با بیان اینکه شب گذشته بارش برف و باران فعالیت در منطقه را با مشکل روبرو کرد، اظهار داشت: متاسفانه ارتفاعات دنا سخت گذر بوده و از سمت پادنا نیز برف گیر است.

 

بوعلی یادآور شد: منطقه وقوع حادثه دارای شیب بالایی بوده و صعود کوهنوردان به منطقه را با سختی مواجه کرده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محل دقیق سقوط هواپیما مشخص نیست، ادامه داد: با تشکیل ستاد بحران تقسیم بندی صورت گرفته، همه نیروها وارد منطقه شده و تیم های جستجو بعد از نماز صبح کار صعود و گشت زنی را آغاز کرده اند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در صورت دسترسی به لاشه هواپیما و سرنشینان، اطلاعات لازم به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، گفت: پهبادهای این نیرو در حال پرواز هستند، ولی سرعت وزش باد بالا بوده و نیروهای پیاده کار جستجو را آغاز کرده اند.

 

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 

12 گروه امدادی از کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم ‌های تخصصی کوهنوردی جمعیت هلال احمر این استان به محل این سانحه هوایی اعزام شده‌اند.

 

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

نظر شما