شناسهٔ خبر: 24196980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بسیج همه امکانات و تجهیزات برای جستجوی هواپیمای حادثه دیده تهران-یاسوج

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات و تجهیزات برای جستجوی هواپیمای حادثه دیده مسیر تهران- یاسوج بسیج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته (29 بهمن) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی بین المللی خبر، گفت: علی محمد احمدی افزود: حداکثر دید افقی در منطقه احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج حدود 200 متر بوده که عملیات جست و جو را مشکل کرده است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت نامساعد جوی، یافتن لاشه هواپیما تاکنون امکان پذیر نشده، اظهار داشت: علاوه بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد، از ظرفیت دیگر استان ها از جمله اصفهان و چهار محال و بختیاری نیز استفاده شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همچنین از ظرفیت افراد بومی خبره منطقه و اکیپ های کوهنوردان استفاده شده است.

 

احمدی با بیان اینکه امکان اعزام بالگردهای هوایی با توجه به برف و بوران شدید وجود ندارد، از خانواده های مسافران هواپیما خواست به دلیل محدود بودن راه های دسترسی به این منطقه مراجعه نکنند.

 

شایان ذکر است، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 

12 گروه امدادی از کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم ‌های تخصصی کوهنوردی جمعیت هلال احمر این استان به محل این سانحه هوایی اعزام شده‌اند.

 

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

نظر شما