شناسهٔ خبر: 24185879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تلاش گسترده برای تسریع در امدادرسانی به سانحه هواپیما

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین/ «سپهدار آسایه»رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از شتاب بخشی به امدادرسانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج، با بازگشائی گردنه «بیژن» به عنوان یکی از جاده های دسترسی به منطقه «پادنا» سمیرم خبر داد. 12کیلومتر از جاده سخت گذر و برفگیر گردنه بیژن، در شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. طول جاده سی سخت به پادنا از مسیر گردنه بیژن 22کیلومتر است.جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی از ساعاتی پیش آغازشده است.

در همین حال، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تمامی امکانات امدادی این استان برای امدادرسانی به سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج بسیج شده است.
ده ها گروه امدادی از کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم‌ های تخصصی کوهنوردی ،جمعیت هلال احمر و 115 از این استان به محل این سانحه هوایی اعزام شده اند.

گفتنی است، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح امروز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد. این هواپیما که از نوع ای تی آر 72 است پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.ایرنا/

 

نظر شما