شناسهٔ خبر: 24086101 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل مواد آموزشی آموزش و پرورش:

تالیف دو کتاب درسی پایه چهارم / تمام کتاب‌های پایه هشتم جدید‌التالیف‌اند

«تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کار‌شناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای سی دی و بسته‌های آموزشی باشد تصمیم گیری خواهد شد.»

صاحب‌خبر -

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از چاپ بیش از ۸۰ درصد کتابهای درسی سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیداحمد حسینی درباره آخرین وضعیت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۳ گفت: امسال در پایه چهارم تنها دو کتاب «مطالعات اجتماعی» و «ریاضی» جدید التالیف چاپ شده و کتاب «قرآن» نیز بدون تغییر است و سایر کتاب‌ها نیز تغییر چندانی نداشتند.

حسینی درباره وضعیت چاپ کتاب‌ها گفت: تمام کتاب‌ها را تا زمان شروع کلاس‌های ضمن خدمت معلمان برای کتاب‌های جدید التالیف آماده می‌کنیم.

وی افزود: ‌در پایه هشتم تمام کتاب‌ها جدید التالیف است و دانش آموزان پایه دوم متوسطه اول سال تحصیلی ۹۳ را با کتاب‌های جدید آغاز می‌کنند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سایر پایه‌ها تغییرات چندانی در کتاب‌ها نداشتیم گفت: امسال هیچگونه تغییر وسیع در کتاب‌های درسی نداشتیم و با توجه به اینکه شتاب تغییرات کاهش یافته، مشکل خاصی نیز در چاپ و تولید نداریم.

حسینی همچنین گفت: تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کار‌شناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای سی دی و بسته‌های آموزشی باشد تصمیم گیری خواهد شد اما برای دروس شاخه فنی حرفه‌ای ۶۰ عنوان کتاب به همراه نرم افزار آموزشی تولید شده است.

نظر شما