شناسهٔ خبر: 24066009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید نماینده مجلس بر رسیدگی ویژه به مصدمان حادثه اتوبوس دیهوک - فردوس

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بر رسیدگی ویژه به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دیهوک -فردوس تاکید کرد و گفت: تیم پیگیری برای عیادت و رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان این سانحه مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این حادثه که ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز( دوشنبه) روی داد، 9 نفر فوت و 36 نفر مصدوم شدند و نیز همه 45 سرنشین اتوبوس، زن و از گچساران در کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد بودند.
مصدومان به همراه اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان های فردوس و طبس منتقل شده اند.
محمد رضا امیر حسنخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هتل عماد نظام فردوس آمادگی کامل خود را جهت اقامت همراهان مصدومان اعلام کرد.
رئیس اورژانس فردوس هم بر انتقال هرچه سریع تر دستگاه سی تی اسکن از تهران به بیمارستان حضرت رسول(ص) فردوس تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان و بروز حوادث و تصادفات زیاد در محورهای مواصلاتی آن این امر ضروری است.
مجید نقره دانی افزود: دستگاه سی تی اسکن موجود در این بیمارستان، مدت یک ماه است که خراب و غیرقابل استفاده بوده و در حال حاضر مصدومان سانحه بامداد امروز ( دوشنبه) باید برای انجام امور تشخیصی سی تی اسکن و ام آر آی به بیرجند مرکز استان اعزام شوند.
واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک – فردوس ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد امروز ( دوشنبه) 9 کشته و 36 زخمی برجا گذاشت.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم اعلام کرد: حال 10 نفر از 36 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس وخیم گزارش شده که در حال اعزام به مرکز استان هستند.
علی دلخروشان افزود: یک مصدوم از بیمارستان فردوس توسط اورژانس هوایی بیرجند، سه مصدوم بیمارستان طبس توسط اورژانس هوایی طبس و 6 نفر نیز توسط اتوبوس آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند هستند.
وی گفت: علاوه بر انتقال این مصدومان، در حال حاضر 16 زخمی در بیمارستان طبس و 10 نفر در بیمارستان فردوس در حال درمان هستند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از گزارش حادثه واژگونی بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
9865* 6054
اعظم جمالی- انتشار - مریم پنجابی

انتهای پیام /*

نظر شما