شناسهٔ خبر: 2406100 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جمهوری‌اسلامی | لینک خبر

بارش باران در برخي نقاط كشور

صاحب‌خبر -
مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور آخرين وضعيت جوي و پيش‌بيني‌ها از وضعيت هواي كشور را براي سه روز آينده تشريح كرد.
"احد وظيفه" در گفت‌و‌ گو با ايسنا، گفت: بر اساس آخرين داده‌ها و نقشه‌هاي پيش يابي هواشناسي، سواحل درياي خزر و شمال شرق كشور و با شدت كمتر در برخي مناطقي از شرق كشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پيش‌بيني مي‌شود كه به تدريج از اواسط وقت امروز بارش از شمال شرق كشور خارج مي‌گردد. همچنين بارشها بر روي سواحل شمالي كشور و خراسان شمالي شديدتر است.
وي با بيان اين‌كه در روزهاي، يكشنبه و دوشنبه خليج فارس و تنگه هرمز مواج پيش‌بيني مي‌شود، افزود: روز دوشنبه در مناطق شمال غرب كشور و به تدريج روزهاي سه شنبه و چهارشنبه سواحل شمالي كشور ابرناكي و بارش باران و برف رخ خواهد داد.
مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور با اشاره به وضع هواي تهران اظهاركرد: بر اين اساس، آسمان تهران در روزيكشنبه (امروز) كمي ابري در پاره‌اي نقاط غبار صبحگاهي پيش‌بيني شده‌ است. همچنين حداقل و حداكثر دما در اين روز به 3 و 14درجه سانتي‌گراد بالاي صفر مي‌رسد. در روز دوشنبه نيز آسمان تهران كمي ابري در پاره‌اي نقاط غبار صبحگاهي پيش‌بيني شده است و حداقل و حداكثر دما در اين روز به 5و15 درجه سانتيگراد خواهد رسيد.

نظر شما