شناسهٔ خبر: 24025789 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

8 فیلم در 25 سانس فوق‌العاده
 به نمایش درآمد

در هشتمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر اقبال مخاطبان از فیلم‌های نمایش داده شده در جشنواره به حدی بود که 25 سانس فوق‌العاده برای فیلم‌ها در نظرگرفته شد. به گزارش فارس، جشنواره فیلم فجر به روزهای پایانی برگزاری خود نزدیک می‌شودوبا توجه به تبلیغی که توسط مخاطبین فیلم‌های نمایش داده شده ظرف این چند روز صورت گرفته است تعداد سانس‌های فوق‌العاده فیلم‌ها افزایش یافته و یک تعداد مشخصی از فیلم‌ها در سانس فوق العاده به نمایش در می‌آیند. پردیس کورش پنجشنبه شب  اکران مردمی‌فیلم «چهارراه استانبول» را با حضور بهرام رادان، ماهور الوندو مهدی پاکدل تجربه کرد.
 «تنگه ابوقریب»، «چهارراه استانبول»و «مغزهای کوچک زنگ زده» به سانس فوق‌العاده رسیدند. باران کوثری و سهیل بیرقی برای اکران مردمی‌فیلم «عرق سرد» به پردیس چارسو رفتند.  پردیس چارسو برای فیلم«دارکوب» سانس فوق العاده در نظر گرفت و «مصادره» در این سینما به 4 سانس فوق‌العاده رسید. در این پردیس فیلم «لاتاری» در 7 سانس به نمایش درآمد.  باران کوثری به همراه زهرا نعمتی به دیدن «عرق سرد» نشستند. مهران احمدی برای فیلم «مصادره» به سینما آزادی رفت.
پردیس آزادی برای  فیلم‌های «مصادره»، «مغزهای کوچک زنگ زده»2 سانس، «لاتاری»2 سانس فوق العاده در نظرگرفت. سینما فرهنگ برای فیلم‌های «بمب یک عاشقانه» و «به وقت شام» سانس فوق‌العاده در نظر گرفت. اریکه‌ایرانیان برای فیلم  «به وقت شام» سانس فوق‌العاده در نظر گرفت. پردیس تماشا فیلم «لاتاری» را در سانس فوق العاده به نمایش گذاشت. سینما ماندانا «مغزهای کوچک زنگ زده» رادر سانس فوق العاده به نمایش گذاشت.

ضرغامی ‌با رابعه اسکویی دیدار کرد

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با انتشار عکسی از دیدار خود با رابعه اسکویی در صفحه اینستاگرامش نوشت که این بازیگر به دلیل «سوءتفاهم» به ترکیه رفته بود. به گزارش «خبرآنلاین»، عزت‌الله ضرغامی‌در صفحه اینستاگرامش نوشت:او دچار سوء تفاهم شده بوده و با چند نقل قول غیر موثق تصور می‌کرده که فعالیتش در ایران ممنوع شده است. پیشنهاد یک واسطه برای همکاری با شبکه GEM را می‌پذیرد و با انگیزه کسب درآمد و نجات از بیکاری به آنجا می‌رود. اما آنچه که در واقعیت می‌بیند با آنچه که می‌پنداشته در تعارض واقع می‌شود. لذا بعد از چند ماه با آنان قطع همکاری می‌کند. 
دچار بیماری و مشکلات فراوان می‌شود. از بازگشت به ایران نگران است و مشاوره‌های نادرست اطرافیانش را مبنی بر دستگیری و زندانی شدن در هنگام مراجعت باور می‌کند. بالاخره دل به دریا می‌زند و به ایران می‌آید. هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

آثار 39 هنرمند خارجی در موسسه اکو 
به نمایش درآمد

بخش بین‌الملل دهمین جشنواره هنرهای تجسمی‌فجر با آثار هنرمندانی از 15 کشور جهان آغاز به کار کرد. به گزارش هنرآنلاین، بخش بین‌الملل دهمین جشنواره هنرهای تجسمی‌فجر عصر روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه با حضور مجید ملانوروزی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی‌وزارت ارشاد و جمعی از سفرای کشورهای خارجی و تعدادی از هنرمندان شرکت کننده یا نمایندگان آنها در موسسه فرهنگی اکو افتتاح شد. 
 در این نمایشگاه 67 اثر از 39 هنرمند به نمایش درآمده که این هنرمندان از 15 کشور تونس، استونی، ایتالیا، تایوان، اسپانیا، ترکیه، روسیه، افغانستان، اسلوونی، ژاپن، لیتوانی، سوئیس و یونان هستند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما