شناسهٔ خبر: 24000053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

دعوت رئیس ‌قوه قضائیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

وقتی پای امنیت و اقتدار ملی در میان باشد همه مردم در صحنه حاضر می‌شوند

رئیس ‌قوه قضائیه 22 بهمن را نماد استقلال‌طلبی، عزت‌خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

صاحب‌خبر -




به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در روز 22 بهمن ماه برای اقامه عدل و ارزش‌های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهم‌تر با یک خودباوری تبلور یافته به رهبری امام راحل علیه طاغوت قیام کردند.
آملی لاریجانی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه کشور وحدت، انسجام و بصیرتی است که در این راهپیمایی‌ها تبلور پیدا می‌کند، افزود: در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز 22 بهمن همین معنا را به ظهور می‌رسانند و با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می‌ایستند.
وی اظهار داشت: مردم ما علیرغم اختلاف نظر و سلیقه‌های سیاسی، وقتی پای امنیت ملی به میان می‌آید و بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور مطرح می‌شود همه در صحنه حاضر می‌شوند و این سرمایه بسیار گرانبهایی است که همه بویژه ما مسئولین باید به آن توجه داشته باشیم.
رئیس‌قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن با وجود بصیرت و حضور مردم در صحنه، هیچ‌گاه نمی‌تواند به این کشور تعدی کند، تحریم‌های دشمن را در طول این سال‌ها بی‌اثر دانست و گفت: مردم ما با تکیه بر استعدادهای خود در کشور بویژه استعدادهای نسل جوان، بر پای خود ایستاده و با قدرت ایمان پیش می‌روند. بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور ایمان و بصیرت است که آن کشور را در صحنه حاضر نگه می‌دارد و مسئولان امروز باید قدردان این ملت باشند.
آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز، بصیر و شریف ما همچون سال‌های گذشته در یوم‌الله 22 بهمن حضوری پرشکوه و عظیم داشته باشند به طوری که وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان خصوصاً استکبار جهانی و آمریکای مغرور و مدعی بکشند.

نظر شما