شناسهٔ خبر: 23977125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ۱۹۶ طرح خودکفایی کمیته امداد در سلسله

رئیس کمیته امداد سلسله گفت: ۱۹۶ طرح خودکفایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سلسله بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی جهانیان بابیان اینکه ۱۹۶ طرح خودکفایی با صرف اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید، گفت: این طرح‌ها توانسته‌اند برای ۷۰۰ نفر در شهرستان سلسله اشتغال ایجاد کند.

وی افزود: طرح‌های خودکفایی بهره‌برداری شده درزمینه‌های دام‌پروری، مشاغل صنعتی، کشاورزی، زنبورداری و کاشت گیاهان دارویی بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد سلسله عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات خودکفایی توانستند در شهرستان سلسله خودکفا شوند و امسال نیز تاکنون تعداد ۱۱۸ خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند شده و به خودکفایی رسیده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد خانوار‌های خودکفا شده در شهرستان بازهم افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان سلسله تحت پوشش کمیته امداد هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال به اقتصاد مقاومتی و اشتغال نام‌گذاری شده است، کمیته امداد شهرستان سلسله توانسته است در این راستا به این شعار جامه عمل بپوشاند و گام مهمی را در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بردارد.

انتهای پیام/د

۱۹۶ طرح خودکفایی کمیته امداد در سلسله افتتاح شد

برچسب‌ها:

نظر شما