شناسهٔ خبر: 23934595 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اظهارات جهانگیری درباره ساخت آزادراه‌ها

منبع: فارس

جلسه بررسی راهکارهای تامین منابع مالی برای ساخت آزادراه‌های کشور عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، جلسه بررسی راهکارهای تامین منابع مالی برای ساخت آزادراه‌های کشور عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص آزادراههای در دست احداث و در دست مطالعه و نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این آزادراهها، از سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه ای را با دستگاههای مرتبط برگزار و راهکارهای تامین مالی اجرای این طرح ها را بررسی کنند.

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم تدوین برنامه ای برای تأمین مالی جهت اجرای طرح های آزادراههای کشور تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح ها کاری ماندگار و پرفایده برای کشور انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بحران برف و ۶ سؤال‌ مردم


در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت آزادراههای کشور و طرح های در حال ساخت در دست مطالعه ارائه شده و منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست راهکارهای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح های آزادراههای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه، راهکارهای مشخصی برای تأمین منابع مالی پروژه های آزادراهی کشور تدوین کند.

نظر شما