شناسهٔ خبر: 2390727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور امیر موسوی

معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی ارتش معارفه شد

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب به عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی ارتش معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و روابط عمومی کل ارتش صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش برگزار شد.

در این مراسم که امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر محمدحسن دادرس معاون هماهنگ کننده آجا و حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در آن حضور داشتند، ضمن تقدیر از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام واحدی، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب به عنوان معاون جدید فرهنگی و روابط عمومی ارتش معارفه شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم اظهار داشت: آقای واحدی خدمات زیادی را در ارتش و نیروی هوایی انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: برگزاری جشنواره حدیث ارتش از ابتکارات آقای واحدی بود و امیدواریم معاون فرهنگی جدید هم به دنبال کارهای نو و جدید باشد.

آل‌هاشم تجهیز کتابخانه‌های ارتش، اعزام مبلغ به سراسر کشور، تشکیل قرارگاه جنگ نرم سازمان و ... را از دیگر اقدامات حجت‌الاسلام واحدی برشمرد و گفت:‌ از طرفی حجت‌الاسلام صالحی که از این پس در سمت معاونت فرهنگی و روابط عمومی ایفای نقش خواهد کرد، سابقه درخشانی دارد و بیش از 10 سال است که معاون فرهنگی نیروی زمینی ارتش است.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام واحدی معاون سابق فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز طی سخنانی اظهار داشت: امروز روحانیت و پرچمداران فرهنگی و امیران جنگ نرم باید شرایط زمان را بشناسند. شیوه‌های تبلیغی امروز با 50-40 سال پیش تفاوت کرده است.

وی افزود: جنگ نرم دشمنان، ابزاری شبیه خود را برای مقابله نیاز دارد.

واحدی با اشاره به سابقه خود در نیروی هوایی گفت: در زمان شهید ستاری بنده با کمک ایشان کلاس‌های آموزش خلبانی را با نمره 98.5 و پرواز عالی تمام کردم تا ثابت کنم روحانیت فقط برای منبر و مجلس ختم نیست. روحانیت اگر تکلیف باشد تمامی قله‌ها را برای دفاع از دین، کشور و ولایت فتح می‌کند.

وی با انتقاد از برخی نگاه‌ها به روحانیت گفت: برخی به دنبال این هستند تا روحانیت چهره‌ای عبوس و تحکم‌گرا داشته باشد در حالی که ما به دنبال ارتباط با جوانان بودیم و شیوه‌های مختلفی را دنبال کردیم.برخی باید به تفاوت روحانی سنتی با روحانی فرهنگی آگاه باشند.

واحدی در پایان با اشاره به حمایت‌های مسئولین مختلف ارتش از حمایت‌های معنوی و مادی امیر دادرس تقدیر کرد و اظهار داشت: امیر دادرس کمک‌های فراوانی را به ما داشت و در آخرین حرکت او 700 هکتار زمین در پرندک برای شهرک سینمایی ارتش اختصاص یافت که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما