شناسهٔ خبر: 2376628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درجام باشگاه های کشتی آزاد جهان:

شهدای جویبار نماینده کوبا را درهم کوبید

تیم بیمه رازی شهدای جویبار در مصاف با تیم سوربلای کوبا توانست با امتیاز مثبت 24بر2حریف خود را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

تیم بیمه رازی شهدای جویبار در مصاف با تیم سوربلای کوبا توانست با امتیاز مثبت 24بر2حریف خود را شکست دهد.

به گزارش ایلنا از جویبار،وزن 57کیلوگرم آلفردو سیسنرو گومز از تیم کوبا و حسن رحیمی مصاف هم رفتند که در پایان رحیمی از شهدای جویبار با نتیجه 7بر7حریف خود را شکست داد و در وزن 61کیلوگرم از پولیس بونه رودریگوئز از یوربلای کوبا در مصاف با بخان گوی گریف از شهدای جویبار توانست با نتیجه 6بر3حریف خود را شکست دهد.

در وزن 65کیلوگرم مایكل گنزالس از کشور کوبا در برابر فرزاد جعفری از شهدای جویبار به مصاف هم رفتند که در پایان فرزاد جعفری با نتیجه 6بر2به پیروزی دست یافت در وزن 70کیلو گرم مهدی تقوی از شهدای جویبار توانست با نتیجه 6برصفر بر حریف خود غلبه کند.

در وزن74کیلوگرم لوییز استوان كویینتینا از تیم کوبا در مبارزه با عزت الله اکبری با نتیجه 6بر صفر شکست خورد و در وزن 86کیلوگرم یورسكی نوربلانس مقابل محمد جواد ابراهیمی از تیم شهدای جویبار به مصاف هم رفتند که در پایان ابراهیمی با نتیجه 6بر4به پیروزی دست یافت.

در وزن 97کیلوگرم آبراهام دخسوس روانو در برابر جمال میرزایی از تیم بیمه رازی شهدای جویبار قرار گرفت که در خاتمه این میرزایی بود که با نتیجه 7بر7بازی را به سود خود پایان داد همچنین در وزن 125کیلوگرم آندرس راموس دینزا از تیم سوربلای کوبا با سید رضا موسوی از تیم شهدای جویبار به مبارزه پرداخت که در پایان موسوی در یک بازی سنگین 2برصفر حریف قدرتمند خود را شکست داد.

نظر شما